Bu Blogda Ara

16 Ekim 2016 Pazar

Kredi Çekemiyorum Yardım‎ // Kredi Merkezi 2017

Kredi Danışmanlık. Kredi MerkeziKredi başvuru ve danışmanlık merkezi olan İstanbul Finans hayallerinizi gerçekleştirecek olan kredi çözümleri sunar. Kredi danışmanlık merkezi.  ...kredimbenim....
Kredi Tutarını Şubelerden Sadece Kimlik ile Kullanma imkanı.
En Düşük Masrafla · En Uygun Faizle · En Hızlısı · En Kolayı ...kredimbenim....

Kredi Merkezi | Facebook



--------------
0533 924 20 76 veya 0 850 969 72 12
** sonbahar ve kış kredileri çıkartılır**
**yılbaşı yeni yıl kredileri**
**ön onaylı sms, cep veya web onaylı odeabank,finansbank,akbank,denizbank ve yapı kredi ön onaylı sms krediniz varsa.. ssk olmadan gelir belgezsiz kullandırılır**
**48 ay vade ile #borçkapatma, borç transfer kredisi,borç birleştirme kredileri çıkartılır**
**krediler #bankadan olduğundan icra,takip,gecikme,yapılandırma olana kimse ama kimse çıkaramaz.. bu şekilde ptt emekli maaş alana çıkar harici aramasın.**
**puan 900 altı aramasın kimse çıkaramaz
**basvuru sayısı 15 üstü aramasın kredi kimse çıkaramaz..
0533 924 20 76 veya 0850 969 72 12
#PTT den #EMEKLİ DUL ve YETİM maaşı alanlara İCRALIK AVUKATLIK ta olsa kesin KREDİ ÇIKARTIYORUZ mevcut #PTT den çektiğiniz kredi varsa maaşınızdan en az 300 TL kalıyorsa 10 bin daha krediniz hazır Maasinizin 30 katina kadar tam **48**ay vade ile kredinizi kullanabilirsiniz.
**halkbank , ziraatbank emekli maaş alanlara kapamalı veya taşımalı #kredi çıkartılır...
**diger baska yerde emekli maaş alanlara kredi çıkartılır
** asker polis ve 657 tabi olan memurlar icra takip yoksa arayin 48 ay da #ihtiyaçkredisi çıkartılır..
0533 924 20 76 veya 0850 969 72 12
** Kesinlikle ön ödeme istemiyoruz **
Yasal olarak kredinizi bankadan kullandırıyoruz senetle para vermiyoruz.
**KREDİNİZİ ÇEKTİKTEN SONRA danışmanlık ücretini alıyoruz**
**Ön ödeme isteyenlere kesinlikle İTİBAR ETMEYİNİZ VE ÖN ÖDEME Vermeyiniz** !..
---
Tuğyan Finans Emlak Oto Ltd.Şti
Kredimbenim Finansal Hizmetler
ist/tuzla
0533 924 20 76
0850 969 72 12
#kredimbenim
kredim.benim@hotmail.com

Tuğyan Finans Emlak ve Oto,E-ticaret Dan.Hiz.Ltd.Şti

KREDİMBENİM  FİNANSAL HİZMETLER
MAİL :  kredim.benim@hotmail.com
Gsm : 0 533 924 20 76
Tel : 0 850 969 72 12





3 yorum:

  1. Eskişehir de öğrenciyim 2 bin lira krediye ihtiyacım var. yardım bekliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Acil krediye ihtiyaciniz var mi? evet ise, bu e-posta ile iletisime geçin: finance_institute2015@outlook.com

    YanıtlaSil
  3. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil