Bu Blogda Ara

12 Şubat 2017 Pazar

Halkbank Emeklilere Özel Kredi 2017

EMEKLİLERE KREDİ ÇIKARTILIR 
HALKBANK EMEKLİ MAAŞ KREDİSİ , emekli maaşını halkbank alanlar veya diğer bankalardan alanlara kredi çıkartılır arayın yardımcı olalım...
Ptt , Halkbank , Ziraatbank, Vakıfbank tüm emekli maaş alanlara kredi kredi çıkartılır...
İstanbul ve İstanbul çevresi ve heryerden #emekliyekredi burda..
0533 924 20 76 veya 0850 969 72 12
------------
Tuğyan Finans Emlak Oto Ltd.Şti
Kredimbenim Finansal Hizmetler
kredim.benim@hotmail.com
İstanbul/ Tuzla/ Şişli
0533 924 20 76
0850 969 72 12

Halkbank İhtiyaç Kredisi Hesaplama ve Başvuru - Hesapkurdu.com





Tuğyan Finans Emlak ve Oto,E-ticaret Dan.Hiz.Ltd.Şti

KREDİMBENİM  FİNANSAL HİZMETLER
MAİL :  kredim.benim@hotmail.com
Gsm : 0 533 924 20 76
Tel : 0 850 969 72 12
Not : Bankalar ve Kurumlarla bağımız olmayıp işlemlerimiz sadece danışmanlık, üzerine ve bilgi amaçlıdır. Firmamız sadece danışmanlık bilgi vermektedir buna istinaden hizmet bedeli sadece verilen taşıt, konut ve yönlendirim ücreti bazında olabilir herhangi banka ile çalışmaamız yoktur. Bu sebeple , verilen bilgiler bilgi amaçlıdır…firmamız emlak, oto ve finans şirketidir firmaların bankaların veya kuruluşların  logoları, markaları kullanılmamaktadır. Bilgilerinize sunarız.

1 yorum:

  1. Merhaba .. Benim adım Aydın Ertan ve Türkiye'nin vatandaşı, "Kredi Finansmanı Evi" adında bir kredi şirketine teşekkür etmek istiyorum. Banka tarafından kredi almaktan birkaç kez reddedildikten sonra reklamlarını aldım çevrimiçi denemeye karar verdim, çünkü bana yardım edecek kimsem yok ve neyse ki, bazı kağıt işleri imzaladıktan ve gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra kolayca kredi aldım ve tanıklığımı çevrimiçi olarak paylaşmaya karar verdim. Benim gibi aynı durum, her tünelin sonunda ışık olması ve sorunlarının çözümünü bulmaktan vazgeçmemesi umuduyla olabilir. Ayrıca, finansal desteğe ihtiyacınız varsa onlarla iletişime geçebilir ve ayrıca bilgilerini çevrimiçi ortamda nasıl edindiğinizi anlatabilirsiniz.

    E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil