Bu Blogda Ara

23 Kasım 2015 Pazartesi

Kredi Notum Düşük Nasıl Kredi Çekerim Diye Düşünmeyin >>> KKB puanı sıfır olana kredi

kkb puanı 0 olana , sıfır puanı olup 6 ay ssk olana kredi imkanı bizde  min.2 bin ile 5 bin tl kredi bizde , 1 yıl ssk olup puanı sıfır olana'da 10 bin kredi bizde ,ssk olmak şarttır..istanbul ' da olmak şarttır...puanı düşük ssk ' sı olana kredi çıkartılır kredi kesinlikle ürün kullanmaqmış puanı sıfır ssk olmak şarrtıyla kredi çıkar istanbul dışı çıkmamaktadır... ürünü olmayacak hayatı boyunca  ürün almamak ve en az şuan 6 ay ssk olmakl şarttır.



Detaylı bilgi ve başvurular için https://kredimbenim.wordpress.com web sitemizi ziyaret edebilir yada
hafta ici ve cumartesi günleri çalışma saatlerimiz (09:00-20:00 ) bizleri
0850 969 72 12  veya  0 533 924 20 76  nolu tlf umuzdan arayabilirsiniz.
Tuğyan Finans Emlak ve Oto,E-ticaret Dan.Hiz.Ltd.Şti
KREDİM BENİM FİNANSAL HİZMETLER
Mail : kredim.benim@hotmail.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder