Bu Blogda Ara

15 Aralık 2016 Perşembe

PTT den EMEKLİ,DUL, YETİM VE MALULEN EMEKLİ- ssk bağkur ptt kredisi

PTT den EMEKLİ,DUL, YETİM VE MALULEN EMEKLİ Maaşı alanlara İCRALIK,AVUKATLIK OLSA DAHİ KREDİ FIRSATI..!!
KİŞİLERİN MEVCUT DURUMLARI KONTROL EDİLDİKTEN SONRA DURUMLARINA GÖRE MAAŞLARININ 100 KATINA KADAR KREDİ KULLANDIRILMAKTADIR..
0533 924 20 76 veya 0850 969 72 12
Not: *kesinlikle ama kesinlikle ön ödeme talep etmiyoruz krediniz çıktı para yatırmanız gerekiyor veya kredi puanınız düşük gibi cümle Kuranlara kesinlik para göndermeyin bu işi yapan kredi DANIŞMANLIK şirketleri kredi çıkmadan kullanmadan kesinlikle sizden ücret istemez bu konuda lütfen dikkatli olun
Canınız yanmasın......
VERGİ LEVHA'LI KREDİ DANIŞMANLIK ŞİRKETİYİZ. OFİSİMİZ; İSTANBUL Tuzla , Şişli alibeyköy 'dedır KREDİLERİNİZ İSTANBUL AVRUPA YAKASINDA KULLANDIRILMAKTADIR...
TÜRKİYENİN HERYERİNDEN BAŞVURU YAPABİLİRSİNİZ..

Tuğyan Finans Emlak Oto Ltd.Şti
Kredimbenim Finansal Hizmetler
kredim.benim@hotmail.com
İstanbul / Tuzla / Şişli / Alibeyköy
0533 924 20 76
0850 969 72 12




Tuğyan Finans Emlak ve Oto,E-ticaret Dan.Hiz.Ltd.Şti

KREDİMBENİM  FİNANSAL HİZMETLER
MAİL :  kredim.benim@hotmail.com
Gsm : 0 533 924 20 76
Tel : 0 850 969 72 12
Not : bankalar ve Kurumlarla bağımız olmayıp işlemlerimiz sadece danışmanlık, üzerine ve bilgi amaçlıdır. Firmamız sadece danışmanlık bilgi vermektedir buna istinaden hizmet bedeli sadece verilen taşıt, konut ve yönlendirim ücreti bazında olabilir herhangi banka ile çalışması yoktur. Bu sebeple , verilen bilgiler bilgi amaçlıdır…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder