Bu Blogda Ara

28 Ekim 2014 Salı

Acil Tefeci Arıyorum - Acil Nakit Bulanların Adresi

Acil Tefeci arayan arkadaşlar tefecilerle uğraşmanın bir anlamı yok. Buraya yorum olarak yazın derdinizi sıkıntınızı gerekli kişilse size en kısa zamanda ulaşacaktır. Tefeciler sömürür.. Daha kaliteli ve profesyonel bir ekip sizinle iletişime geçmeden başkaları ile irtibata geçmeyin. üzerinden bir mail gelmedikçe başkalarına inanmayınız.
denizhanyeni34@hotmail.com  adresi size dönüş yapacaktır.
Bize mail atan kişilerle iletişime geçmeyeceğiz yorum olarak atan kişilerle iletişime geçecegiz.


BORÇ PARA ARIYORUM DİYENLER : 
Bankadan değilde şahıstan borç para almak istiyorum diyenler, senet veya ipotek karşılığı borç para verebilecek kişiler varmı ? internetten faiziyle borç para veren yerler. çok acil ihtiyacım var, bankalara borcumdan dolayı kredi çekemiyorum, en uygun ödeme koşullarıyla fazili yada faizsiz borç para arıyorum diyenler. Borç para arıyorum acil nakit borç para verenler arıyorum.

borç para verenler,
borç para verilir,
borç para veriyorum,
borç para veren yerler,
borç para istiyorum,
tefeci arıyorum,
kredinizi biz çekelim siz ödeyin,
acil nakit ihtiyaçlarınıza çözüm.


ŞARTLAR : 

İSTANBULDA OLMAK 
SSK' L VEYA SSK' SIZ ÇALIŞMAK VE BELGELEYEBİLMEK 
ADRES TEYİD BELGESİ 
BAYAN OLMAK 
18 YAŞ 40 YAŞ ARASINDA ÇILGIN ÖZGÜR VE RELAX BİİRİ OLMAK
GÜZEL BAKIMLI HİJYENİK OLMAK 
İSTEKLİ VE İSTEYİNCE YAPAMIYACAK YAPIDA OLMAK 

ÇALIŞMA ŞEKLİ 
ilk önce , bilgiler alınır herhangi bir ödeme bir evrak istenilmez eğer banka veya finans kuruluşlardan alınabiliyorsa almak alınmıyorsa , görüşme konuşma ve buluşma ve İLİŞKİ şartı ile 
1 ay ile 6 ay vadeli  1000 tl ile 5000 tl arasında tutarı banka faiz oranıyla vermek , yanlız ilkten görüşmek tanışmak ve SEX şarttır  sonrasında 1 ile 5 gün içinde işlemler yapılır 
KABUL EDENLER YAZSIN ...


MAİL :  denizhanyeni34@hotmail.com
https://www.facebook.com/senetleparaa

http://senetlepara.wordpress.com

https://www.facebook.com/denizhansabancii



17 yorum:

  1. Acil 30.000tl krediye ihtiyacim var ama ssk olmadigi icin cekemiyorum yardimci olabilirmisiniz 05350313791 aramanizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. Benim acil paraya ihtiyacım var senetle taksitlerini ayı gelmeden ödemesini yaparım bankadan kreydi çekemiyom. Hiç bankayla işlem yapmadığım için vermiyorlar.ameliyat için acil lazım 0507 889 6179

    YanıtlaSil
  3. acıl 15.000 tl ye ıhtıyacım var yardımcı olabılırmısnız 543 440 08 36

    YanıtlaSil
  4. acil para lazim 30 bin tl ne olur yardim edin

    YanıtlaSil
  5. acil para lazim 30 bin tl ne olur yardim edin

    YanıtlaSil
  6. Herhangi bir mali yardıma ihtiyacınız var mı? Kişisel Krediler? Ticari Krediler? Mortgage kredileri? Tarımsal ve proje finansmanı? Kredileri% 3 faiz oranıyla veriyoruz! İrtibat: canarabank121@gmail.com

    YanıtlaSil
  7. Herhangi bir mali yardıma ihtiyacınız var mı? Kişisel Krediler? Ticari Krediler? Mortgage kredileri? Tarımsal ve proje finansmanı? Kredileri% 3 faiz oranıyla veriyoruz! İrtibat: canarabank121@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. Krediye ihtiyacın var mı? % 3 oranında sunuyoruz, bu nedenle bir krediyle ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki bilgileri bize bildirin, şu adresten iletişim kurun: jameswillamsloancompany@gmail.com

    Ad Soyad:
    Gerekli kredi miktarı:
    Kredinin süresi:
    Telefon numarası:
    Ev Adresi:
    Meslek:
    yaş:
    Cinsiyet:
    Kredi için çoktan başvuru yaptınız mı?

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Krediye ihtiyacın var mı? % 3 oranında sunuyoruz, bu nedenle bir krediyle ilgileniyorsanız, lütfen aşağıdaki bilgileri bize bildirin, şu adresten iletişim kurun: jameswillamsloancompany@gmail.com

    Ad Soyad:
    Gerekli kredi miktarı:
    Kredinin süresi:
    Telefon numarası:
    Ev Adresi:
    Meslek:
    yaş:
    Cinsiyet:
    Kredi için çoktan başvuru yaptınız mı?

    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  10. Mali İhtiyaçlarınıza Uygun Çok Çeşitli Krediler.

    İnternet üzerinden yasal krediler aramak zaman alıcı olabilir ve gereksinimlerinizi karşılayacak doğru krediyi bulmak genellikle zordur. Howard Financial, tüm dünyada çok çeşitli kredi seçenekleri sunar ve sizin için doğru krediyi sağlayabiliriz.

    Bireysel krediler, Ödeme günü kredileri, Ev kredileri, Borç konsolidasyon kredileri, Araç finansmanı, Kara listeye alınmış cep telefonu sözleşmeleri, İşletme kredileri mevcut.

    Danışmanlardan birinin iletişim kurmasını ve doğru krediyi bulmanıza yardım etmesini istiyorsanız, E-posta: Howardfinancialaid@yahoo.com

    Büyük miktarda bir kredi veya daha küçük bir nakit kredi arıyorsanız, her türlü krediyi sunuyoruz. Şimdi bizimle iletişime geçin ve size nasıl yardımcı olabileceğimizi görün. Her türlü kredi için bugün bize ulaşın.

    İletişim Postası: Howardfinancialaid@yahoo.com
    Whatsapp: +1 (573) 279-4038
    Şirket adresi: West ave, hawthorne, ca.

    En iyi dileklerimle.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Merhaba, dünyanın her yerinden izleyiciler. Bugün dünyadaki herhangi bir ATM'de kullanılabilecek boş bir ATM kartı satın alan herkes için iyi haber. ATM'leri hacklemek için kullanılabilecek özel programlanmış ATM kartlarımız var. ATM kartları, mağazalarda ve şubelerde ATM'lerden nakit çekmek veya kart çekmek için kullanılabilir. Bu kartları dünyanın her yerinden ilgilenen tüm müşterilere sunuyoruz. Bir ATM kartını çekmek için günlük limit 5.000 $ ve mağaza içi harcama limiti, aradığınız kartın türüne ve ihtiyacınız olan ATM kartı sayısına (en az 5.000 AA aralığında) bağlı olarak 55.000 $ 'dır. ) 15 milyon ... USD SINIRSIZ THOMAS HACKERS'ımızla mali sorunlardan kaçının, borç yöneticisi veya mali sıkıntı içinde olan biri olmayın. Bu nedenle finansal sorunlarınıza hızlı bir çözüm bulmak için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Mali açıdan istikrarlı olduğunuzda onur duyacağız. Sertifikalıyız ve gizliliğiniz bizim için% 100 güvenlidir. Mali sorunlarınız için endişelenmeyin. Diğer çevrimiçi bilgisayar korsanlığı hizmetlerine ihtiyacınız varsa, bunları her zaman, her yerde sunuyoruz. E-posta adresimiz aracılığıyla bize ulaşın: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Merhaba
    THOMAS FREDDIE HACKER kısıtlama olmaksızın
    E-posta thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çağrı / SMS: +1 (985) 465-8370
    Slogan: En hızlı ve en güvenilir hizmeti sunuyoruz.

    YanıtlaSil
  13. AŞAĞIDAKİ KREDİ HİZMETLERİ SUNUYORUZ:.

    *Yatırımcı Kredileri..........
    *Borç Konsolidasyonu...........
    *Mortgage kredileri.......
    *Ticari Krediler........
    *Bireysel Krediler......................
    *Uluslararası Krediler...
    *Seyahat Kredileri.........
    *Vize Kredileri.........

    Mali asistan ihtiyacı olan kişilere %3 gibi düşük bir faiz oranı ile kredi sunuyoruz. Bu firma ile kredi alabilmek için ihtiyacınız olan kredi tutarını ve krediyi ne zaman geri ödeyebileceğinizi söyleyebilirsiniz. bu yüzden ilgileniyorsanız lütfen aşağıdaki ayrıntılarla bizimle iletişime geçin. E-posta : quickloan2020@hotmail.com veya WHATSAPP +1 (812) 266-9901

    YanıtlaSil
  14. İyi günler,

    Ben bir öğrenciyim ve öğrenim ücretimi ödemem gerekiyordu, kişisel kredi aramaya çalıştım ama başarılı olamadım, ta ki yakın bir arkadaşım beni bir iş için para toplamasına yardım eden bir borç verenle tanıştırıncaya kadar.

    Bay Henri ile 5.000 ABD Doları tutarında bir kredi başvurusu için görüştüm ve en büyük sürprizim, bugün bana bir kredi verildi.

    Çok heyecanlıyım ve kredi almakla ilgilenen herkesi, lütfen kredi başvurusu için e-posta adresini kullanarak Bay Henri ile iletişime geçmeye teşvik etmek istiyorum: henrimartin227@gmail.com

    Bay Henri her türlü krediyi sunar ve kredi vermede en iyisidir. WhatsApp Bay Henri bugün bir kredi için: veya +27658449278

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Bu krediyi almama yardım ettiği için Susan James'e teşekkürler. Size sonsuza kadar minnettar kalacağım hanımefendi, sonsuza dek iyi şirketiniz hakkında tanıklık edeceğim. Krediye ihtiyacı olan herkese yardım için Bayan Susan James kredi şirketiyle iletişime geçmesini tavsiye edeceğim. Bu onun doğrudan e-postası: (susanjamesloanfirml07@gmail.com) Veya WhatsApp: +1 (716) 939-9747.

    YanıtlaSil
  16. Güzel gün ! Kredi talep eden tüm değerli müşterilerimize kısa bir duyuru, şu anda %3 uygun kredi faiz oranı ile kredi planındayız. şimdi bize ulaşın: infocalhardcapital@gmail.com

    YanıtlaSil
  17. Deniz Finansmanı!! Mali yardım için başvuran tüm değerli müşterilerimize kısa bir not. Şu anda 3.75% uygun kredi faiz oranıyla kredi teklifimiz var. Bugün bize ulaşın: mariner_financecoop@hotmail.com

    YanıtlaSil