Bu Blogda Ara

28 Ekim 2014 Salı

Borç para arıyorum / acil nakit borç para verenler arıyorum

Borç para arıyorum acil nakit borç para verenler arıyorum



BORÇ PARA ARIYORUM DİYENLER : 
Bankadan değilde şahıstan borç para almak istiyorum diyenler, senet veya ipotek karşılığı borç para verebilecek kişiler varmı ? internetten faiziyle borç para veren yerler. çok acil ihtiyacım var, bankalara borcumdan dolayı kredi çekemiyorum, en uygun ödeme koşullarıyla fazili yada faizsiz borç para arıyorum diyenler. Borç para arıyorum acil nakit borç para verenler arıyorum.

borç para verenler,
borç para verilir,
borç para veriyorum,
borç para veren yerler,
borç para istiyorum,
tefeci arıyorum,
kredinizi biz çekelim siz ödeyin,
acil nakit ihtiyaçlarınıza çözüm.


ŞARTLAR : 

İSTANBULDA OLMAK 
SSK' L VEYA SSK' SIZ ÇALIŞMAK VE BELGELEYEBİLMEK 
ADRES TEYİD BELGESİ 
BAYAN OLMAK 
18 YAŞ 40 YAŞ ARASINDA ÇILGIN ÖZGÜR VE RELAX BİİRİ OLMAK
gÜZEL BAKIMLI HİJYENİK OLMAK 
İSTEKLİ VE İSTEYİNCE YAPAMIYACAK YAPIDA OLMAK 

ÇALIŞMA ŞEKLİ 
 ilk önce , bilgiler alınır herhangi bir ödeme bir evrak istenilmez eğer banka veya finans kuruluşlardan alınabiliyorsa almak alınmıyorsa , görüşme konuşma ve buluşma ve İLİŞKİ şartı ile 
1 ay ile 6 ay vadeli  1000 tl ile 5000 tl arasında tutarı banka faiz oranıyla vermek , yanlız ilkten görüşmek tanışmak ve SEX şarttır  sonrasında 1 ile 5 gün içinde işlemler yapılır 
KABUL EDENLER YAZSIN ...


MAİL :  denizhanyeni34@hotmail.com


MAİL :  denizhanyeni34@hotmail.com
https://www.facebook.com/senetleparaa

http://senetlepara.wordpress.com

https://www.facebook.com/denizhansabancii

http://senetlepara.wordpress.com

2 yorum:

  1. Acil 30.000tl krediye ihtiyacim var ama ssk olmadigi icin cekemiyorum yardimci olabilirmisiniz 05350313791 aramanizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  2. İş adamı mısın yoksa kadın mı? Herhangi bir maddi durumunuz var mı veya kendi işinizi kurmak için paraya mı ihtiyacınız var? Güzel bir Küçük Ölçekli ve orta ölçekli işletme başlatmak için krediye mi ihtiyacınız var? Kredi notunuz düşük mü ve yerel bankalardan ve diğer finans kurumlarından sermaye kredisi almakta zorlanıyor musunuz? İlgilenen başvuru sahipleri e-posta yoluyla bize ulaşmalıdır: BBM INVITE: {D8980E0B}
    Yalnızca WhatsApp: {+ 33753893351}
    Email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)

    YanıtlaSil